Livre I - Chapitre 17
Prologue en prose | Prologue en vers | Chapitre 1 | Chapitre 2 | Chapitre 3 | Chapitre 4 | Chapitre 5 | Chapitre 6 | Chapitre 7 | Chapitre 8 | Chapitre 9 | Chapitre 10 | Chapitre 11 | Chapitre 12 | Chapitre 13 | Chapitre 14 | Chapitre 15 | Chapitre 16 | Chapitre 17 | Chapitre 18 | Chapitre 19 | Chapitre 20 | Chapitre 21 | Chapitre 22 | Chapitre 23 | Chapitre 24 | Chapitre 25 | Chapitre 26
65v
§Sans long proces / cy deſſoubz ſera mys Comme Clouys de miracles inſignes Fut aduerty par prodiges et ſignes [3000]Auant combatre aux gotz ſes ennemys.
§Chapitre. xuiie .LE roy Clouys / ains ſe vouloir embatre Mectre ſes gentz au hazard de cōbatre Fiſt en lhonneur et contemplation De ſainct Martin / certaine oblation [3005]Poꝛter a tours / deuant la ſepulture Du digne coꝛps /.Eſperant de future Bonne victoyꝛe / ung ſigne receuoir En quoy ne fut fruſtre par deceuoir Car quant ſes gentz en legliſe arriuerent [3010] Pꝛeſtres chantantz / dedans le cueur trouuerent Et en offrant leurs dons au gꝛand aultier Ce beau verſet ouyrent du pſaultier : Pꝛecinxiſti / me domine /. La lectre Dit en francoys / pour clerement le mectre : [3015]Sire / tu mas tout arme / reueſtu
66r
Clouis ſe delibere combatre les gotz hereticques arriens. Et ſeinct de gꝛace en ta foꝛce et vertu Mes ennemys de fiere et rude taille As ſupplantez / ſoubz mes piedz en bataille. §Ces motz ouyz et pꝛis daffection, [3020]Loffrande faicte a gꝛand deuotion, Les meſſaigiers allerent ce meſſaige Poꝛter au roy / qui le pꝛiſt a pꝛeſaige De bon effect / et en faueur de cueur Remercia le benoiſt Createur [3025]Loꝛs fiſt ſes gentz aſſembler pour leur dire Et remonſtrer la cauſe dont feu de ire Sur loſt des gotz / fait armes pꝛeparer Diſant / que ceſt / affin de reparer Liniure faicte a Dieu par les pꝛacticques [3030]Deulx malheureux / et meſchantz hereticques Qui ſur lhonneur diuin ſont detracteurs Perſecuteurs / et pꝛeuaricateurs Des ſainctes loix /. entant que a ceulx qui poꝛtent Salutz de paix /. et vers eulx ſe tranſpoꝛtent [3035]Font mal ſouffrir / par laſche trahiſon. Sur ce conclud / et dit que la raiſon De batailler encontre eulx vault /. Car elle Eſt bien fondee / et en iuſte querelle. Genſdarmes loꝛs treſfoꝛt encouraigez [3040]De les chaſſer comme chiens enraigez66v
Clouys prie dieu pour ſon oſt contre les gotz. Apꝛes ſon dire / eurent ferme eſperance En la victoyꝛe /Et, ſur telle aſſeurance, Tout loſt / dun bꝛanſle encommenca marcher Mais il ne peut de pꝛes les appꝛocher [3045]Sans trauerſer de uienne le fleuue Gꝛos et enfle /.Car mys le cas quil pleuue Deux ou troys iours /.Rauyne deau toſt rend Ce fleuue tel / quil bꝛuyt comme ung toꝛrent Et ne peult on y trouuer fons ne ryue. [3050]Le roy voyant ſon oſt qui la arriue Et ſi ne peult paſſer /. leuant ſes yeulx Pꝛetend auoir ſecours deuers les cieulx Et dit ainſi /.O Trinite unie, Trine unite / et bonte infinie, [3055]Conſolateur des poures deſolez, Te plaiſe rendꝛe oꝛendꝛoit conſolez Tes ſeruiteurs / leſquelz pour la deffenſe De ton ſainct nom /. a peuple qui toffenſe Vont batailler / mectans ames et coꝛps [3060]En gꝛand peril /. Doulx Dieu miſericoꝛdz, Enſeigne nous du paſſaige la voye A celle fin que ce peuple la voye Que a tes ſeruans veulx eſtre directeur, Guyde / ſuppoꝛt / appuy / et pꝛotecteur. [3065]§Dieu / qui iamais loꝛaiſon ne meſpꝛiſe67r
Miracles et ſignes veuz en loſt du roy Clouis. Dun cueur loyal / quant le ſert, ame et pꝛiſe Bien declaira eſtre aux ſiens ſeur garand Quant luy monſtra ſigne damour ſi gꝛand Quil enuoya par ung certain meſſaige [3070]De la riuiere enſeigner le paſſaige. Ce fut ung cerf /. le quel ſans que homme ne Leuſt foꝛhue / chaſſe / ne mau mene, Teſte poꝛtant ( de ſeze coꝛps ) ſommee Se vint offrir tout le long de larmee [3075]Ung beau matin des le ſoleil leuant Et en ce fleuue alla paſſer deuant De ryue a autre /. Ainſi mys hoꝛs de craincte, Tous ceulx de loſt paſſerent ſans contraincte. §Dieu mercians / auant ſix iours entiers [3080]Clouys et loſt logerent a Poictiers Et la au pꝛes du temple sainct Hillaire (Ains que aſſaillir le roy des gotz /Allaire Son pauillon fiſt tendꝛe pour la nuyt Y repoſer /. La teſmoings ſept ou huyt [3085]Dignes de foy / vers mynuyt apperceurent Bꝛandon de feu / et bien congnoiſſance eurent Le veoir tumber ſur la tente du roy Sans faire mal / ne aucun deſarroy Par quoy tous eulx pꝛindꝛent augure et ſigne [3090]Quen cela /dieu / victoyꝛe leur aſſigne.Afficher les surlignagesMasquer les surlignagesAfficher les appels de collationsMasquer les appels de collationsAfficher les appels de notesMasquer les appels de notes
§Sans long procés cy dessoubz sera mys Comme ClovysClovis Ier (466 — 29/11/511) Roi des Francs (481-511)
de miracles insignes Fut adverty par prodiges et signes [3000]Avant combatre aux Gotz ses ennemys.
§Chapitre xviie +om. [BnFfr23145, BnFfr4967, BnFfr5299, Vat966]Le roy ClovysClovis Ier (466 — 29/11/511) Roi des Francs (481-511)
ains se+que [Aix419] vouloir embatre+ combactre [Aix419] Mectre ses gentz au hazard de combatre Fist en l’honneur et contemplatïon De sainct MartinMartin de Tours, saint (316 — 08/11/397) Saint catholique et orthodoxe certaine oblatïon [3005]Porter à Tours devant la sepulture Du digne corps,esperant de future Bonne victoyre ung signe recevoir En quoy ne fut frustré par decevoir Car quant ses gentz en l’eglise arriverent [3010] Prestres chantantz dedans le cueur trouverent Et en offrant leurs dons au grand aultier Ce beau verset ouÿrent du psaultier : Precinxisti me Domine1. La lectre Dit en+aux [BnFfr17274] francoys, pour clerement le mectre : [3015]Sire tu m’as tout armé+ armé [BnFfr17274] revestu
ClovisClovis Ier (466 — 29/11/511) Roi des Francs (481-511)
se delibere combatre les Gotz hereticques arriens Et seinct de grace en ta force et vertu Mes ennemys de fiere et rude taille As supplantéz soubz mes piedz en bataille. §Ces motz ouÿz et pris d’affectïon, [3020]L’offrande faicte à grand devotïon, Les messaigiers allerent ce messaige Porter au roy qui le prist à presaige De bon effect et en+om. [BnFfr4967]faveur+ferveur [Aix419, Vat966, Cha514] de cueur Remercia le benoist CreateurDieu Concept de Dieu dans le christianisme [3025]Lors fist ses gentz assembler pour leur dire Et remonstrer la cause dont feu de ire Sur l’ost des Gotz fait armes preparer Disant que c’estaffin de reparer L’injure faicte à DieuDieu Concept de Dieu dans le christianisme par les practicques [3030]D’eulx malheureux et meschantz hereticques Qui sur l’honneur divin sont detracteurs Persecuteurs et prevaricateurs Des sainctes loix en tant que à ceulx qui portent+se transportent [BnFfr4967] Salutz de paix+poix [Aix419] et vers eulx se transportent +om. [BnFfr4967] [3035]Font mal souffrir par lasche trahison. Sur ce conclud et dit que la raison De batailler encontre eulx vault. Car elle Est+om. [BnFfr23145] bien fondee et en+sur [Vat966] juste querelle. Gens d’armes lors trés fort encouraigéz [3040]De les chasser comme chiens enraigéz
ClovysClovis Ier (466 — 29/11/511) Roi des Francs (481-511)
prie DieuDieu Concept de Dieu dans le christianisme pour son ost contre les Gotz Aprés son direeurent+eut [Aix419] ferme esperance En la victoyreet, sur telle asseurance, +om. [BnFfr4967] Tout l’ost d’un bransle encommença marcher Mais il ne peut de prés les approcher [3045]Sans traverser de Vïenne le fleuve Gros et enflécar mys le cas qu’il pleuve Deux ou troys jours,ravyne d’eau tost rend Ce fleuve tel qu’il bruyt comme ung torrent Et ne peult on y trouver +ne [BnFfr23145] fons ne ryve. [3050]Le roy voyant son ost qui là arrive Et si+s’il [Aix419] ne peult passer levant ses yeulx Pretend avoir secours devers les cieulx Et dit ainsi :« O Trinité unie, Trine unité et bonté infinie, [3055]Consolateur des povres desoléz, Te plaise rendre orendroit consoléz Tes serviteurs, lesquelz pour la deffense De ton sainct nom à+au [BnFfr17274] peuple qui t’offense Vont batailler, mectans ames et corps [3060]En grand peril. Doulx Dieu misericordz, Enseigne nous du+de [BnFfr17274] passaige la voye À celle fin que ce+le [BnFfr17274] peuple la voye Que à tes servans veulx estre directeur, Guyde, support, appuy et protecteur. » [3065]§DieuDieu Concept de Dieu dans le christianisme, qui jamais l’oraison ne mesprise
Miracles et signes veuz en l’ost du roy ClovisClovis Ier (466 — 29/11/511) Roi des Francs (481-511)
D’un cueur loyal, quant le sert, ame et prise Bien declaira estre aux siens seur garand Quant luy monstra signe d’amour si grand+ faulte de ligne Quand luy monstra signe d’amour si grand [BnFfr17274]2 Qu’il envoya par ung certain messaige [3070]De la riviere enseigner le passaige. Ce fut ung cerf, lequel sans que homme né L’eust forhué, chassé ne mau mené, Teste portant de seze corps+cornes [BnFfr23145, BnFfr4967, BnFfr5299] [Vat966] sommee Se vint offrir tout le long de l’armee [3075]Ung beau matin dès le soleil levant Et en ce fleuve alla+va [BnFfr23145] passer devant De ryve à+ à [BnFfr17274] autre. Ainsi mys hors de craincte, Tous ceulx de l’ost passerent sans contraincte. §DieuDieu Concept de Dieu dans le christianisme merciansavant+et en [BnFfr17274, BnFfr23145, Aix419, BnFfr5299, BnFfr4967, Vat966, Cha514]six jours entiers [3080]ClovysClovis Ier (466 — 29/11/511) Roi des Francs (481-511)
et l’ost logerent à+furent dedans [BnFfr23145, Aix419, BnFfr4967, BnFfr5299, Vat966, Cha514] ; furent dedens [BnFfr17274]Poictiers Et là auprés du temple Sainct Hillaire Ains que assaillir le roy des GotzAllaireAlaric II (458 — 01/08/507) Roi des Wisigoths de 484 à 507 Son pavillon fist tendre pour la nuyt Y reposer.Là+Les [BnFfr17274] tesmoings sept ou huyt [3085]Dignes de foy vers mynuyt apperceurent Brandon de feu et bien congnoissance eurent Le veoir tumber sur la tente du roy Sans faire mal ne aucun desarroy Par quoy tous eulx prindrent augure et signe [3090]Qu’en celaDieuDieu Concept de Dieu dans le christianisme victoyre leur assigne.
Note n°1
Ps. 17 : 40.
Note n°2
Le vers est ajouté en marge dans le ms. BnF fr.
17274, avec la mention "faulte de ligne".
Non num.
BnFfr23145, BnFfr4967, BnFfr5299, Vat966 om.
Aix419 que
Aix419
combactre
BnFfr17274 aux
BnFfr17274
armé
BnFfr4967 om.
Aix419, Vat966, Cha514 ferveur
BnFfr4967 se transportent
Non num.
BnFfr4967 om.
Aix419 poix
BnFfr23145 om.
Vat966 sur
Aix419 eut
Non num.
BnFfr4967 om.
BnFfr23145 ne
Aix419 s’il
BnFfr17274 au
BnFfr17274 de
BnFfr17274 le
BnFfr17274
faulte de ligne
Quand luy monstra signe
d’amour si grand
BnFfr23145 va
BnFfr17274
à
BnFfr17274, BnFfr23145, Aix419, BnFfr5299, BnFfr4967, Vat966, Cha514 et en
BnFfr23145, Aix419, BnFfr4967, BnFfr5299, Vat966, Cha514 furent dedans ; BnFfr17274 furent dedens
BnFfr17274 Les
65v
§Sans long proces / cy deſſoubz ſera mys Comme Clouys de miracles inſignes Fut aduerty par prodiges et ſignes [3000]Auant combatre aux gotz ſes ennemys.
§Chapitre. xuiie .LE roy Clouys / ains ſe vouloir embatre Mectre ſes gentz au hazard de cōbatre Fiſt en lhonneur et contemplation De ſainct Martin / certaine oblation [3005]Poꝛter a tours / deuant la ſepulture Du digne coꝛps /.Eſperant de future Bonne victoyꝛe / ung ſigne receuoir En quoy ne fut fruſtre par deceuoir Car quant ſes gentz en legliſe arriuerent [3010] Pꝛeſtres chantantz / dedans le cueur trouuerent Et en offrant leurs dons au gꝛand aultier Ce beau verſet ouyrent du pſaultier : Pꝛecinxiſti / me domine /. La lectre Dit en francoys / pour clerement le mectre : [3015]Sire / tu mas tout arme / reueſtu
66r
Clouis ſe delibere combatre les gotz hereticques arriens. Et ſeinct de gꝛace en ta foꝛce et vertu Mes ennemys de fiere et rude taille As ſupplantez / ſoubz mes piedz en bataille. §Ces motz ouyz et pꝛis daffection, [3020]Loffrande faicte a gꝛand deuotion, Les meſſaigiers allerent ce meſſaige Poꝛter au roy / qui le pꝛiſt a pꝛeſaige De bon effect / et en faueur de cueur Remercia le benoiſt Createur [3025]Loꝛs fiſt ſes gentz aſſembler pour leur dire Et remonſtrer la cauſe dont feu de ire Sur loſt des gotz / fait armes pꝛeparer Diſant / que ceſt / affin de reparer Liniure faicte a Dieu par les pꝛacticques [3030]Deulx malheureux / et meſchantz hereticques Qui ſur lhonneur diuin ſont detracteurs Perſecuteurs / et pꝛeuaricateurs Des ſainctes loix /. entant que a ceulx qui poꝛtent Salutz de paix /. et vers eulx ſe tranſpoꝛtent [3035]Font mal ſouffrir / par laſche trahiſon. Sur ce conclud / et dit que la raiſon De batailler encontre eulx vault /. Car elle Eſt bien fondee / et en iuſte querelle. Genſdarmes loꝛs treſfoꝛt encouraigez [3040]De les chaſſer comme chiens enraigez66v
Clouys prie dieu pour ſon oſt contre les gotz. Apꝛes ſon dire / eurent ferme eſperance En la victoyꝛe /Et, ſur telle aſſeurance, Tout loſt / dun bꝛanſle encommenca marcher Mais il ne peut de pꝛes les appꝛocher [3045]Sans trauerſer de uienne le fleuue Gꝛos et enfle /.Car mys le cas quil pleuue Deux ou troys iours /.Rauyne deau toſt rend Ce fleuue tel / quil bꝛuyt comme ung toꝛrent Et ne peult on y trouuer fons ne ryue. [3050]Le roy voyant ſon oſt qui la arriue Et ſi ne peult paſſer /. leuant ſes yeulx Pꝛetend auoir ſecours deuers les cieulx Et dit ainſi /.O Trinite unie, Trine unite / et bonte infinie, [3055]Conſolateur des poures deſolez, Te plaiſe rendꝛe oꝛendꝛoit conſolez Tes ſeruiteurs / leſquelz pour la deffenſe De ton ſainct nom /. a peuple qui toffenſe Vont batailler / mectans ames et coꝛps [3060]En gꝛand peril /. Doulx Dieu miſericoꝛdz, Enſeigne nous du paſſaige la voye A celle fin que ce peuple la voye Que a tes ſeruans veulx eſtre directeur, Guyde / ſuppoꝛt / appuy / et pꝛotecteur. [3065]§Dieu / qui iamais loꝛaiſon ne meſpꝛiſe67r
Miracles et ſignes veuz en loſt du roy Clouis. Dun cueur loyal / quant le ſert, ame et pꝛiſe Bien declaira eſtre aux ſiens ſeur garand Quant luy monſtra ſigne damour ſi gꝛand Quil enuoya par ung certain meſſaige [3070]De la riuiere enſeigner le paſſaige. Ce fut ung cerf /. le quel ſans que homme ne Leuſt foꝛhue / chaſſe / ne mau mene, Teſte poꝛtant ( de ſeze coꝛps ) ſommee Se vint offrir tout le long de larmee [3075]Ung beau matin des le ſoleil leuant Et en ce fleuue alla paſſer deuant De ryue a autre /. Ainſi mys hoꝛs de craincte, Tous ceulx de loſt paſſerent ſans contraincte. §Dieu mercians / auant ſix iours entiers [3080]Clouys et loſt logerent a Poictiers Et la au pꝛes du temple sainct Hillaire (Ains que aſſaillir le roy des gotz /Allaire Son pauillon fiſt tendꝛe pour la nuyt Y repoſer /. La teſmoings ſept ou huyt [3085]Dignes de foy / vers mynuyt apperceurent Bꝛandon de feu / et bien congnoiſſance eurent Le veoir tumber ſur la tente du roy Sans faire mal / ne aucun deſarroy Par quoy tous eulx pꝛindꝛent augure et ſigne [3090]Quen cela /dieu / victoyꝛe leur aſſigne.Afficher les surlignagesMasquer les surlignagesAfficher les appels de collationsMasquer les appels de collationsAfficher les appels de notesMasquer les appels de notes
§Sans long procés cy dessoubz sera mys Comme ClovysClovis Ier (466 — 29/11/511) Roi des Francs (481-511)
de miracles insignes Fut adverty par prodiges et signes [3000]Avant combatre aux Gotz ses ennemys.
§Chapitre xviie +om. [BnFfr23145, BnFfr4967, BnFfr5299, Vat966]Le roy ClovysClovis Ier (466 — 29/11/511) Roi des Francs (481-511)
ains se+que [Aix419] vouloir embatre+ combactre [Aix419] Mectre ses gentz au hazard de combatre Fist en l’honneur et contemplatïon De sainct MartinMartin de Tours, saint (316 — 08/11/397) Saint catholique et orthodoxe certaine oblatïon [3005]Porter à Tours devant la sepulture Du digne corps,esperant de future Bonne victoyre ung signe recevoir En quoy ne fut frustré par decevoir Car quant ses gentz en l’eglise arriverent [3010] Prestres chantantz dedans le cueur trouverent Et en offrant leurs dons au grand aultier Ce beau verset ouÿrent du psaultier : Precinxisti me Domine1. La lectre Dit en+aux [BnFfr17274] francoys, pour clerement le mectre : [3015]Sire tu m’as tout armé+ armé [BnFfr17274] revestu
ClovisClovis Ier (466 — 29/11/511) Roi des Francs (481-511)
se delibere combatre les Gotz hereticques arriens Et seinct de grace en ta force et vertu Mes ennemys de fiere et rude taille As supplantéz soubz mes piedz en bataille. §Ces motz ouÿz et pris d’affectïon, [3020]L’offrande faicte à grand devotïon, Les messaigiers allerent ce messaige Porter au roy qui le prist à presaige De bon effect et en+om. [BnFfr4967]faveur+ferveur [Aix419, Vat966, Cha514] de cueur Remercia le benoist CreateurDieu Concept de Dieu dans le christianisme [3025]Lors fist ses gentz assembler pour leur dire Et remonstrer la cause dont feu de ire Sur l’ost des Gotz fait armes preparer Disant que c’estaffin de reparer L’injure faicte à DieuDieu Concept de Dieu dans le christianisme par les practicques [3030]D’eulx malheureux et meschantz hereticques Qui sur l’honneur divin sont detracteurs Persecuteurs et prevaricateurs Des sainctes loix en tant que à ceulx qui portent+se transportent [BnFfr4967] Salutz de paix+poix [Aix419] et vers eulx se transportent +om. [BnFfr4967] [3035]Font mal souffrir par lasche trahison. Sur ce conclud et dit que la raison De batailler encontre eulx vault. Car elle Est+om. [BnFfr23145] bien fondee et en+sur [Vat966] juste querelle. Gens d’armes lors trés fort encouraigéz [3040]De les chasser comme chiens enraigéz
ClovysClovis Ier (466 — 29/11/511) Roi des Francs (481-511)
prie DieuDieu Concept de Dieu dans le christianisme pour son ost contre les Gotz Aprés son direeurent+eut [Aix419] ferme esperance En la victoyreet, sur telle asseurance, +om. [BnFfr4967] Tout l’ost d’un bransle encommença marcher Mais il ne peut de prés les approcher [3045]Sans traverser de Vïenne le fleuve Gros et enflécar mys le cas qu’il pleuve Deux ou troys jours,ravyne d’eau tost rend Ce fleuve tel qu’il bruyt comme ung torrent Et ne peult on y trouver +ne [BnFfr23145] fons ne ryve. [3050]Le roy voyant son ost qui là arrive Et si+s’il [Aix419] ne peult passer levant ses yeulx Pretend avoir secours devers les cieulx Et dit ainsi :« O Trinité unie, Trine unité et bonté infinie, [3055]Consolateur des povres desoléz, Te plaise rendre orendroit consoléz Tes serviteurs, lesquelz pour la deffense De ton sainct nom à+au [BnFfr17274] peuple qui t’offense Vont batailler, mectans ames et corps [3060]En grand peril. Doulx Dieu misericordz, Enseigne nous du+de [BnFfr17274] passaige la voye À celle fin que ce+le [BnFfr17274] peuple la voye Que à tes servans veulx estre directeur, Guyde, support, appuy et protecteur. » [3065]§DieuDieu Concept de Dieu dans le christianisme, qui jamais l’oraison ne mesprise
Miracles et signes veuz en l’ost du roy ClovisClovis Ier (466 — 29/11/511) Roi des Francs (481-511)
D’un cueur loyal, quant le sert, ame et prise Bien declaira estre aux siens seur garand Quant luy monstra signe d’amour si grand+ faulte de ligne Quand luy monstra signe d’amour si grand [BnFfr17274]2 Qu’il envoya par ung certain messaige [3070]De la riviere enseigner le passaige. Ce fut ung cerf, lequel sans que homme né L’eust forhué, chassé ne mau mené, Teste portant de seze corps+cornes [BnFfr23145, BnFfr4967, BnFfr5299] [Vat966] sommee Se vint offrir tout le long de l’armee [3075]Ung beau matin dès le soleil levant Et en ce fleuve alla+va [BnFfr23145] passer devant De ryve à+ à [BnFfr17274] autre. Ainsi mys hors de craincte, Tous ceulx de l’ost passerent sans contraincte. §DieuDieu Concept de Dieu dans le christianisme merciansavant+et en [BnFfr17274, BnFfr23145, Aix419, BnFfr5299, BnFfr4967, Vat966, Cha514]six jours entiers [3080]ClovysClovis Ier (466 — 29/11/511) Roi des Francs (481-511)
et l’ost logerent à+furent dedans [BnFfr23145, Aix419, BnFfr4967, BnFfr5299, Vat966, Cha514] ; furent dedens [BnFfr17274]Poictiers Et là auprés du temple Sainct Hillaire Ains que assaillir le roy des GotzAllaireAlaric II (458 — 01/08/507) Roi des Wisigoths de 484 à 507 Son pavillon fist tendre pour la nuyt Y reposer.Là+Les [BnFfr17274] tesmoings sept ou huyt [3085]Dignes de foy vers mynuyt apperceurent Brandon de feu et bien congnoissance eurent Le veoir tumber sur la tente du roy Sans faire mal ne aucun desarroy Par quoy tous eulx prindrent augure et signe [3090]Qu’en celaDieuDieu Concept de Dieu dans le christianisme victoyre leur assigne.
Note n°1
Ps. 17 : 40.
Note n°2
Le vers est ajouté en marge dans le ms. BnF fr.
17274, avec la mention "faulte de ligne".
Non num.
BnFfr23145, BnFfr4967, BnFfr5299, Vat966 om.
Aix419 que
Aix419
combactre
BnFfr17274 aux
BnFfr17274
armé
BnFfr4967 om.
Aix419, Vat966, Cha514 ferveur
BnFfr4967 se transportent
Non num.
BnFfr4967 om.
Aix419 poix
BnFfr23145 om.
Vat966 sur
Aix419 eut
Non num.
BnFfr4967 om.
BnFfr23145 ne
Aix419 s’il
BnFfr17274 au
BnFfr17274 de
BnFfr17274 le
BnFfr17274
faulte de ligne
Quand luy monstra signe
d’amour si grand
BnFfr23145 va
BnFfr17274
à
BnFfr17274, BnFfr23145, Aix419, BnFfr5299, BnFfr4967, Vat966, Cha514 et en
BnFfr23145, Aix419, BnFfr4967, BnFfr5299, Vat966, Cha514 furent dedans ; BnFfr17274 furent dedens
BnFfr17274 Les
Note n°1
Ps. 17 : 40.
Note n°2
Le vers est ajouté en marge dans le ms. BnF fr.
17274, avec la mention "faulte de ligne".
Non num.
BnFfr23145, BnFfr4967, BnFfr5299, Vat966 om.
Aix419 que
Aix419
combactre
BnFfr17274 aux
BnFfr17274
armé
BnFfr4967 om.
Aix419, Vat966, Cha514 ferveur
BnFfr4967 se transportent
Non num.
BnFfr4967 om.
Aix419 poix
BnFfr23145 om.
Vat966 sur
Aix419 eut
Non num.
BnFfr4967 om.
BnFfr23145 ne
Aix419 s’il
BnFfr17274 au
BnFfr17274 de
BnFfr17274 le
BnFfr17274
faulte de ligne
Quand luy monstra signe
d’amour si grand
BnFfr23145 va
BnFfr17274
à
BnFfr17274, BnFfr23145, Aix419, BnFfr5299, BnFfr4967, Vat966, Cha514 et en
BnFfr23145, Aix419, BnFfr4967, BnFfr5299, Vat966, Cha514 furent dedans ; BnFfr17274 furent dedens
BnFfr17274 Les